Αρχική

HowDoI :: Add a music river to my website

[example-tech tutorial GR]
thefeelgood music


Το ζητούμενο μας λοιπόν είναι να πετύχουμε να εισάγουμε στον ιστοχώρο μας το "μουσικό ποτάμι". Η υπηρεσία αυτή παρέχεται δωρεάν (free) από το thefeelgood.com


ΕΡΩΤΗΜΑ :: ΠΩΣ ΘΑ συμπεριλάβω έναν "μουσικό ποταμό" στον ιστοχώρο μου ?

Είχα δοκιμάσει κατά καιρούς στο παρελθόν πολλούς τρόπους, ώστε να μπορώ να παρέχω στους αναγνώστες του ιστολογίου μου την δυνατότητα να απολαμβάνουν και μουσική κατά την διάρκεια της επίσκεψης τους στον ιστοχώρο μου. Μερικές από τις λύσεις που είχα δοκιμάσει, απαιτούσαν να καθορίζω εγώ μία λίστα μουσικών επιλογών μου, και με τον τρόπο αυτό ο αναγνώστης έπρεπε κάθε φορά να επιλέγει μέσα από την ίδια λίστα τα συγκεκριμένα επαναλαμβανόμενα κομμάτια. Σ' άλλες περιπτώσεις πάλι δεν έμενα ευχαριστημένος από το οπτικό αποτέλεσμα της παρεχόμενης μουσικής υπηρεσίας, άλλες πάλι δεν "ταίριαζε" με το υπόλοιπο στυλ του ιστολογίου μου.


Κάποια στιγμή τον Ιούλιο του 2008 "γνωρίστηκα" με το thefeelgood.com. Έκτοτε παραμένει σταθερά η πρώτη μου επιλογή στην τοποθέτηση και μουσικής υπηρεσίας στους ιστοχώρους που διαχειρίζομαι. Και φυσικά οι λόγοι που επιλέγω την εν λόγω παρεχόμενη υπηρεσία είναι οι εξής
- το οπτικό κομμάτι της υπηρεσίας είναι, κατά την γνώμη αυτό που το κάνει ξεχωριστώ
- η λιτή και εύκολη χρήση του "μουσικού ποταμού" από τους αναγνώστες
- η μουσική ανανεώνεται απ' ευθείας από τα μέλη του thefeelgood.com
- επέλεξα μόνο το μουσικό στυλ της αρεσκείας μου και όχι τα μουσικά κομμάτια και αυτά πραγματικά που έρχονται προς ακρόαση ικανοποιούν τα κριτήρια της επιλογής μου.
- εξομοιώνει εν μέρη την αίσθηση ότι ακούς ραδιόφωνο παρά μουσική λίστα μια και καθημερινά σχεδόν προστίθενται και νέα μουσικά κομμάτια, αυτόματα χωρίς να χρειάζεται η δική μου παρέμβαση.
Ας προχωρήσουμε λοιπόν στην διαδικασία τοποθέτησης - κατασκευής του κώδικά


1.Τοποθέτησε το παρακάτω απόσπασμα κώδικα στο σημείο της επιλογής σου .




Τον παραπάνω κώδικα μπορείς να τον βρεις και με επίσκεψη στο thefeelgood.com, στην πρώτη σελίδα του, στον σύνδεσμο "embed".



2. Σε περίπτωση που χρειάζεσαι κάποιο άλλο μουσικό στυλ, δίδεται η δυνατότητα να επιλέξεις μέσα από μια εύχρηστη λίστα, την κατηγορία που θέλεις. Στην συνέχεια σου παρέχεται και ο αντίστοιχος κώδικας της επιλογής σου.


3. Θα ήθελα να αναφερθώ εν συντομία και στη δυνατότητα που υπάρχει να γίνεις μέλος του thefeelgood.com και στην συνέχεια να δημιουργήσεις τα δικά σου "μουσικά ποτάμια" καθώς και να επιλέγεις ως "αγαπημένα" (favorites) μουσικά κομμάτια.

Καλή ακρόαση ...


Όλα τα παραπάνω βασίστηκαν σε μία ιδέα του LaryT.